گالری اسباب بازی و ماشین شارژی دهکده کودک

مینی توی با هدف فروش تجهیزات و وسایل بازی و توسعه فضاهای تفریحی سرگرمی کودکان فعالیت خود را از سال 1387آغاز کرده و وظیفه ی خود را تامین اسباب بازی‌های برتر دنیا با سرویس منحصر به فرد و قیمت مناسب برای مشتریان می داند.

این مجموعه با بیش از یک دهه فعالیت تجاری، با دقت در انتخاب محصولات و تولید کنندگان برتر، اسباب بازی‌های برگزیده سال با بهترین کیفیت مواد و ساخت را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

ارائه دهنده کلیه محصولات , اسباب بازی دخترانه و اسباب بازی پسرانه و خدمات مورد نیاز برای پرورش کودکان از بدو تولد تا نوجوانی و همچنین کمک به والدین جهت شناسایی و پرورش ابعاد هوش و استعداد های آشکار و نهان کودکان شما هستیم.
فروشگاه مینی توی تلاش دارد تا سایت خود را برای کاربران آسان کند و یک مشتری براحتی بتواند درون سایت اسباب بازی مدنظر خود را پیدا کند و براحتی مراحل خرید را انجام داده و به هدف خود برسد. ظاهر سایت نیز یکی از پر اهمیت ترین مسائل برای ما می باشد که افراد حس خوی داشته باشند و از گردش در سایت لذت ببرند، در این راستا تلاش شده است تا همیشه سایت بروز و با امکانات جدید را برای شما مشتریان عزیز طراحی کنیم.
تورم بیش از اندازه قیمت ها کاهش ملموس کیفیت محصولات اسباب بازی را در کشور ما رقم زده است به گونه ای که کالاهای با کیفیت بسیار کم شده و جای خود را به کالاهای بی کیفیت داده اند.

سخنی از دبیر محترم شورای نظارت بر اسباب بازی جناب آقای محمد حسین فرجو:

کودکان ایران با فقر اسباب بازی روبرو هستند.

بر اساس آمار، مردم ایران در انتهای فهرست خرید اسباب بازی برای کودکان خود قرار دارند و سرانه خرید اسباب بازی برای کودکان ایران پنج دلار است.

در صدر این جدول در آمریکا با سرانه ۳۵۰ دلار، سوییس و سوئد با سرانه ۲۵۰ دلار در رتبه دوم قرار گرفته اند و چین که خود یکی از بزرگترین تولیدکنندگان است با سرانه سالانه ۶.۵ دلار جز کشورهای انتهایی محسوب می شود.

تیم مینی توی در تلاش است تا با فراهم آوردن امکاناتی منحصر به فرد و جامع، تنوع فراوانی از برترین و سالم ترین محصولات را به صورت آنلاین در دسترس همه کودکان ایران زمین قرار دهد.

مجموعه مینی توی با دو شعبه فعال در استان مازندران، شهرستان آمل پذیرای شما بوده تا به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید.

شعبه اول ما با نام دهکده کودک فروشگاه اسباب بازی و شعبه دوم با نام مینی توی فروشگاه اسلایم و فیجت می باشد.

آدرس شعبه اول: مازندران،آمل،خیابان طالقانی،جنب اباذر18،فروشگاه اسباب بازی دهکده کودک

آدرس شعبه دوم: مازندران،آمل،خیابان طالقانی،رو به روی پل سوم،فروشگاه اسلایم و فیجت مینی توی

این مجموعه با دو پیج فعال @dehkadeh_kodak و @minitoy.ir و سایت www.minitoy.ir برای شما فضای مناسبی را برای خرید آنلاین شما فراهم کرده و تیم پشتیبانی به صورت 24 ساعته پاسخگوی نیازهای شماست.

شماره تماس:09115916173

شماره واتساپ:09030257259

ارسال نظر

  • از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا معذوریم.
  • آدرس ایمیل شما نزد سایت محفوظ است و منتشر نخواهد شد.
Captcha