فروش بلکا اجرا بلکا در سراسر ایران

درباره بلکا افلاک
بلکا را به متخصصش بسپار
بلکا (به انگلیسی Belka) یکی از انواع پوشش سلولزی است، که به دلیل راحتی کار و نداشتن عوارض مانند دیگر رنگ‌های پوششی دیوار، مورد استقبال قرار گرفته است. اگر تصمیم استفاده از رنگ پوششی بلکا برای رنگ آمیزی دیوار یا اجرای بلکا روی سقف دارید؛ و برای اجرا یا خرید رنگ بلکا اطلاعات کافی ندارید، با ثبت سفارش در بازار آنلاین «خدمت از ما» به راحتی با افراد متخصص در فروش و اجرای رنگ پوششی بلکا روی دیوار ارتباط برقرار کرده و از آنها به رایگان قیمت بگیرید.

انواع رنگ بلکا عبارت است از:

بلکا ابریشمی سفید؛ که با پنبه سلولز و ترکیبات الیاف ابریشمی و نخی تولید می‌شود.
بلکا سلولزی؛ که از پنبه سلولز و ترکیبات خورده کاغذ و خورده پارچه تولید می‌شود.
خدمت از ما با ایجاد یک پل ارتباطی مطمئن بین متقاضیان و مشتریان رنگ آمیزی بلکا دیوار و خرید…

قیمت بلکا
قیمت بلکا به تعداد اتاق‌ها و فضایی که برای اجرای رنگ پوششی بلکا در نظر گرفته شده، وابسته است. مواردی مانند میزان زیرسازی و طراحی ویژه از سایر عوامل موثر بر قیمت رنگ بلکا محسوب می‌شوند. می‌توانیم قیمت بلکا را با یک فرمول برحسب متراژ دیوارها و سقف نیز محاسبه کرد. بدین صورت که متراژ اصلی پروژه بلکا در نرخ مترمربع رنگ بلکا ضرب می‌‌شود. هزینه نهایی بلکا همچنین متناسب با هزینه‌های جانبی و وسایل مورد استفاده مشخص می‌شود.

قیمت بلکا توسط فروشندگان و متخصصان نقاشی ساختمان معرفی شده در وبسایت و اپلیکشن پس از ثبت سفارش رایگان بر اساس میزان خرید مورد نیاز فرد و نوع پروژه رنگ آمیزی بلکا بررسی و به کاربران و مشتریان اطلاع داده می‌شود. برای گرفتن استعلام قیمت دقیق پروژه‌ای که دارید (مثلا اجرای بلکا دیوار یا سقف)، اقدام به ثبت سفارش و استعلام قیمت کنید. برای دریاف…

آشنایی با ماهیت رنگ بلکا
رنگ ساختمانی بلکا از ترکیب الیاف سلولزی و رزین تشکیل شده است. به دلیل وجود این مواد در رنگ بلکا، این پوشش‌ها در مقابل رطوبت آسیب‌پذیر هستند. انواع مختلف رنگ بلکا برای رنگ کاری دیوار و نقاشی سقف کاربرد دارند. این پوشش محبوب بر اساس انواع و رنگ‌های مختلف دسته‌بندی شده و قابل خریداری هستند.

رنگ بلکا که از دسته رنگ‌های پوششی سلولزی است، به دلیل اجرای بدون دردسر روی دیوار بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. در نهایت می‌توان بلکا را یک تزیین‌کننده و زیبایی‌بخش به دیوارهای منزل دانست. در این بخش به‌طور مختصر با ماهیت بلکا و ابزارهای مورد استفاده کاربرد برای اجرای بلکا دیوار و سقف آشنا می‌شویم.

 

درباره کتان افلاک
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.

09125869420

ارسال نظر

  • از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا معذوریم.
  • آدرس ایمیل شما نزد سایت محفوظ است و منتشر نخواهد شد.
Captcha