ماکان چوب در مشهد، ماکان چوب، تولیدی کالای خواب، تولیدی کالای خواب در مشهد،

هوالرزاق...
 ما (ماکان چوب) یک گروه تولیدی هستیم که با پشتوانه  22 ساله در صنعت تولید مبلمان و کالای خواب فعالیت خود را از سال 1388آغاز نمودیم و از شهریور ماه 1399  با توجه به اوج اپیدمی کرونا ویروس و طبعات آن در جامه  و بلطبع کاهش درآمد سبد خانوار هم میهنان عزیزمون برآن شدیم محصولات خود را تحت برند ماکان چوب و با 30 درصد زیر قیمت حاشیه بازار عرضه نماییم.
ما تلاش میکنیم با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و ماشین آلات  ایتالیایی و هنر دستان توانمند  استادکاران ایرانی
 هم سو با مد روز نسبت به خدمات رسانی هرچه بهتر در جهت تولید و توزیع کالای ایرانی با کیفیت اقدام نماییم.
چرا ماکان چوب؟

ماکان چوب بزرگترین و قدیمی ترین شرکت در زمینه طراحی و تولید صنایع چوب در شرق ایران پهناور می باشد ما تولید کننده مبلمان، سرویس خواب، مصنوعات چوبی، انواع میزها ، و تامین کننده کالای فروشگاه های سرتاسر کشور میباشیم . 
ما امکان خرید غیرحضوری و پرداخت وجه درب منزل که یکی از ویژگی های ممتاز ماکان چوب است را برای اطمینان خاطر شما فراهم ساخته ایم .
 ما برای خرید و اطلاع از ویژگی های بیشتر در مورد محصول مورد نظر شما کارشناسانی زبده اموزش داده ایم تا بتوانید بهترین انتخاب خود را با بالاترین اگاهی انجام بدهید .

ما در طرح بازدید از کارخانه برای تمامی محصولات امکان بازدید حضوری را فراهم کرده تا با آسودگی خاطر محصول مورد نظر را انتخاب کنید  و خریداری نمایید و همینطور میتونید به صورت انلاین مراحل تولید محصول خود را چک کنید
حمل  و استند رایگان محصول در محدوده های جغرافیایی مشخصی شده به همراه پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته بدون تعطیلی  در کنار  36 ماه گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش مستمر از دیگر خدمات ماست
ماکان چوب نیز ارسال به  سراسر ایران با حمل و نقل ایمن را ممکن ساخته است .
از خانه خرید کنید * از کارخانه تحویل بگیرید
با تشکر
  واحد تحقیق و توسعه ماکان چوب

MACAN CHOOB COPYRIGHT2022

  • محمد

    26 بهمن 1401

    افتضاحه ، اشتباه محض خرید کردن از ماکان چوب ، چند نفر دور هم جمع شدن و فقط سر کار میزارن ، به هیچ وجه به تعهدات تحویل پایبند نیستند.

    ارسال پاسخ

    Captcha
    • 18 خرداد 1402

      سلام محمد عزیز پشتیبانی ماکان چوب هستم شما همه روزه میتوانید با اعلام کد خرید یا همان TRADE با تماس روی خط 09153552471 مشکل خود را اعلام و ما متعهد به برطرف کردن آن هستیم . یا نیز میتوانید به دفتر خدمات مشتریان ما واقع در مشهد خیابان سید رضی حدفاصل سید رضی 38 و 40 پلاک 259 مراجعه و نسبت به مرتع کردن آن اکر مشکل دارید مراجعه بفرمایید . با تشکر پشتیبانی ماکان چوب

      ارسال پاسخ

      Captcha

ارسال نظر

  • از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا معذوریم.
  • آدرس ایمیل شما نزد سایت محفوظ است و منتشر نخواهد شد.
Captcha