سالن زیبایی سوآن، خدمات تخصصی کاشت مژه ناخن احیای مو و سایر خدمات زیبایی در گوهردشت کرج

سلام دوستان
💓💓 همه مشکلات مو از جمله: خشکی،شکنندگی،فر و ضعیف شدن تارهای موهاتونو با کراتین ،احیا بوتاکس تراپی و پروتئین تراپی درمان کنید.

💓💓اگه از بی حالتی مژه هاو ابروهاتون خسته شدید بهترین گزینه لیفت و لمینت هست که حالت ابرو و مژه هاتونو تغییر میده 
💓بهترین گزینه برای ریزش ابرو و مژه هاتون بوتاکس تراپی هست 
💓همگی از زیبایی چندبرابری که اکستنشن به مژه هاتون میده باخبرید با اینکار دیگه لازم نیس چشمانتونوآرایش کنید.
💓با پارافین تراپی خشکی،تیرگی،پینه و زبری دست ها،پاهاتون از بین میره.پارافین تراپی باعث روشن شدن و رفع خشکی دائم پوست صورت میشه
💓💓 آبرسانی،رفع تیرگی،ازبین بردن انواع جوش،لایه برداری عمقی پوست صورتتونو با فیشیال برطرف کنید که پوستتون نفس بکشه و خودتون شاهد تغییراتش بشید.
💓💓حتی اگه ابروهای خوبی دارین ولی عدم قرینگی و احتیاج به اصلاح فرم دارین به شدت بهتون میکروبلیدینگ پیشنهاد میشه  چون تو بیشتر موارد باعث تحریک پیاز ابرو میشه و باعث رشد مجدد موهای از دست رفته ابروهاتون میشه .
💓💓5نکنته عالی جهت مراقبت از ناخن:
۱_ با ناخن‌های خود کار نکنید
به طور کلی برای مراقبت از ناخن، چه کاشته باشد چه ناخن طبیعی، نباید برای انجام کارهای مختلف از ناخن استفاده کنید. ناخن ابزار کار نیست و کار کردن با آن می‌تواند آسیب‌های جدی به دنبال داشته باشد. این مورد وقتی کاشت ناخن دارید، مهم‌تر می‌شود. به طور کلی، وقتی کاری انجام می دهید مراقب باشید تا به ناخن های مصنوعی و در نهایت ناخن های خودتان آسیبی نزنید
۲- از دستکش استفاده کنید

برای مراقبت از ناخن‌ها و اگر مجبور شدید کارهای خاصی مثلا باغبانی و شست‌وشو را با دست انجام دهید، حتما از دستکش استفاده کنید. ناخن‌های شما هر چقدر از رطوبت و آلودگی دورتر باشند بهتر است. همچنین استفاده از دستکش باعث می‌شود که تماس ناخن‌های شما با سطوح و ابزارهای مختلف به حداقل برسد. برای استفاده از محصولات شوینده هم حتما دستکش دستتان کنید. ترکیبات موجود در محصولات شوینده می‌توانید به کاشت ناخن‌ها اسیب بزند. این مواد برای ناخن‌های طبیعی هم مضر است و باید تا جایی که ممکن است از تماس با آنها اجتناب کنید.
۴- از آتش و حرارت دوری کنید

بعد از کاشت ناخن یکی از نکاتی که حتما باید در نظر بگیرید این است که تا حد امکان دست‌های خود را از حرارت و آتش دور نگه دارید. نزدیک شدن به آتش ممکن است باعث آب شدن ناخن‌های کاشته شود.

۵- ناخن‌ها را با کرم‌های مرطوب کننده، مرطوب کنید

هر بار که دست خود را می‌شویید، حتما از کرم‌های مرطوب‌کننده هم برای دست و هم برای ناخن‌های خود استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که ناخن‌هایی لطیف داشته باشید و استحکام ناخن‌ها افزایش پیدا کند.

ارسال نظر

  • از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا معذوریم.
  • آدرس ایمیل شما نزد سایت محفوظ است و منتشر نخواهد شد.
Captcha