گروه هنر و معماری صمصامی در مشهد، بهترین طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد، بهترین بازسازی و اجرا در مشهد، فروش انواع متریال ساختمانی در مشهد

  .🛡Samsami Art🛡.

    گروه هنر و معماری صمصامی

 

  • انجام طراحی و ایده پردازی پروژه های معماری و دکوراسیون داخلی
  • انجام طرح های بازسازی و اجرا 
  • فروش متریال های رایج دکوراسیون داخلی
  • طراحی و ساخت کلیه مصنوعات چوبی

 

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی گروهی از کارهای مختلف را توصیف می‌کند که در عین حالی که مرتبط با پروژه می‌باشد مرتبط با تبدیل آن به تنظیمات مؤثر برای طیف وسیعی از فعالیت‌های انسانی است. طراحی داخلی حرفه‌ای چند بعدی است که شامل توسعه مفهومی، ارتباط با ذینفعان پروژه و مدیریت و اجرای طرح است.

بازسازی و اجرا

بازسازی ساختمان جایگزین اصلی برای جا به جا شدن و رفتن به منزل جدید است. ممکن است شما به دلایل زیادی تمایل به تعویض محل سکونت خود نداشته باشید یا امکان آن برای شما فراهم نباشد؛ در این شرایط تعمیرات و بازسازی ساختمان محل سکونت شما می‌تواند، شرایط را بسیار بهتر کند.

فروش متریال

از دیدگاه ما فروش صرفا ارائه محصول و موفقیت در جهت اخذ نتیجه مالی نمی باشد، بلکه آغاز ارتباطی موفق  و متقابل می باشد.برای ایجاد حس اعتمادفروش بر پایه مشاوره بسیار ضروری است. هر چه اطلاعات در مورد خدمات و محصولات کامل تر ارائه گردد درصد اشتباه در انتخاب پائین تر می آید.

در مرحله نخست از روند طراحی ، نیاز به این است که کارفرمای محترم طی نشست های متعدد با گروه معماری و دکوراسیون داخلی صمصامی خواسته ها خود برا اساس فضای موجود بیان کند در این نشست طراح و مجری خواسته های کارفرما در کالبد تخصصی تر با استانداردهای لازمه و فناوری های نوین طراحی در می آمیزد که حاصل مطرح کردن سوال های بنیادی و ضروریات عملکردی برای رفع نیازها و اجرای خواسته های کارفرمای محترم می باشد.

ارسال نظر

  • از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا معذوریم.
  • آدرس ایمیل شما نزد سایت محفوظ است و منتشر نخواهد شد.
Captcha