گروه معماری طراحان دیار، مهندس فاطمه کوزه گران، مهندس پگاه محمدقاسمی، مهندس مائده عباسی، خدمات تخصصی طراحی داخلی، بازسازی و اجرای ساختمان و مشاوره و آموزش فنگشویی 09154753080 در مشهد

⚜️ گروه معماری طراحان دیار ⚜️

                   diar_arch_group@

✅️طراحی داخلی 

☑️ معماری 

✅️ نظارت ، اجرا و بازسازی

☑️مشاوره و طراحی و چیدمان داخلی با اصول معماری انرزیتیک ( فنگشویی )

 

💥 طراحی و اجرای تخصصی : 

✔️ تراس و بالکن 

✔️ روف گاردن 

✔️ رستوران

✔️تجاری

✔️ نمای ساختمان و .......

شرکت معماری و طراحی داخلی طراحان دیار اساس کار خود را بر ارایه خدمات فنی مهندسی با نگرش معمارگونه و خلاق، کیفیت ساخت و اجرا، قیمت مناسب و اعتماد سازی متقابل بنا کرده است. گروه معماری طراحان دیار یک گروه طراحی جوان ، خلاق و هنرمند است که در زمینه های طراحی و معماری فعالیت می‌کند. با استفاده درست و حداکثری از توان نیروهای خود سعی در انجام پروژه های خود به بهترین شکل می باشد تا رضایت شما عزیزان را به دست آورد.

طراحی داخلی حرفه ایست که  به طراحی فضای داخلی مربوط است و مانند معماری کلی ساختمان، شامل تمام بخش های سازه، تاسیسات، مصالح، رنگ، دکوراسیون و.... اما در داخل فضا می باشد. به بیانی ساده تر می توانیم معماری داخلی را طراحی اجزا و فضای ثابت داخلی و طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی را چگونگی چیدمان فضاها و اجزا متغیر آن تعریف کنیم. یک معمار داخلی ابتدا باید طراحی داخلی را به گونه ای انجام دهد که پاسخگوی عملکرد، نیازها، رفتار ها و اقلیم باشد و سپس به چگونگی تعریف حس آن فضا از منظر نور، رنگ، مبلمان و ... می پردازد.

 

راه های ارتباطی : 

09154753080 📲

اینستاگرام :  diar_arch_group@

 

👩‍💼 مدیریت: مهندس  فاطمه کوزه گران

  • 12 دی 1402

    بسیار گروه عالی و حرفه ای

    ارسال پاسخ

    Captcha

ارسال نظر

  • از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا معذوریم.
  • آدرس ایمیل شما نزد سایت محفوظ است و منتشر نخواهد شد.
Captcha