خانه تحلیلگران09229110326در همدان، آموزش حرفه ای ارز دیجیتال و فارکس در همدان، آموزش ساخت و فروش NFT در همدان، آموزش تکنیکال مقدماتی تا پیشرفته در همدان، آموزش کامل فاندامنتال به صورت حرفه ای در همدان

          🌐خانه تحلیلگران🌐

        khane_tahlilgaran@

 

✳️ارز دیجیتال یا کریپتوکارنسی به یکی از سوژه‌های داغ و پرخبر جهان تبدیل شده که نقش پول را در زندگی دیجیتالی ما بر عهده گرفته‌ است.

◀️در واقع، دنیا در حال حرکت به سمتی است که احتمال این‌که ارز دیجیتال به پول رایج در بسیاری از کشورها تبدیل شود، بسیار بالاست. با استفاده از کریپتو نه‌تنها می‌توان کسب درآمد کرد، بلکه می‌توان محدودیت‌های موجود برای پرداخت در سراسر جهان را از بین برد.

✅️از این رو، بسیاری از افراد علاقه‌مند به خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال هستند.


💥مفاهیم موجود در ارزهای دیجیتال💥

1️⃣ارز دیجیتال نوعی دارایی مجازی است که به‌صورت شبکه‌ای و در تعداد زیادی رایانه توزیع می‌شود. این ساختار غیرمتمرکز به آن‌ها این امکان را می‌دهد که خارج از کنترل دولت‌ها و مقامات مرکزی وجود داشته باشند.


2️⃣کلمه «ارز دیجیتال» از تکنیک‌های
رمزگذاری گرفته‌شده است که برای امنیت شبکه استفاده می‌شود.


3️⃣بلاک‌ چین روشی سازمانی برای اطمینان از یکپارچگی داده‌های معاملاتی و جزو اجزای اساسی بسیاری از رمزارزهاست.


◀️بسیاری از کارشناسان معتقدند که بلاک‌چین و فناوری‌های مشابه باعث اختلال در بسیاری از خدمات از جمله امور مالی و حقوقی خواهد شد.


3️⃣ارزهای دیجیتال به دلایلی از جمله استفاده از آن‌ها در فعالیت‌های غیرقانونی و آسیب‌پذیری زیرساخت‌های زیربنایی مورد انتقاد قرار می‌گیرند. با این‌حال، رمزارزها به دلیل انتقال آسان، مقاومت در برابر تورم و شفافیت، بسیار مورد ستایش کارشناسان قرارگرفته‌اند.

 

09229110326 📲

 

🌏میدان بوعلی، ساختمان پزشکان رازی طبقه 2 واحد ۸

 

👨‍⚖️مهندس عبدلی

ارسال نظر

  • از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا معذوریم.
  • آدرس ایمیل شما نزد سایت محفوظ است و منتشر نخواهد شد.
Captcha