خدمات فنی مهندسی معماری ساختمان🏠

هنر کده فوق تخصصی شوء عظیم تزئینات پیشگام.
شماره ثبتی 395561 (فنی مهندسی معماری با فایلینگ بسیار دقیق و قوی در اجرای کلیه تکنیکها در حیطه: کار، ابتکار، اندیشه، دقت، سرعت، کیفیت)
پیشرو در کلیه امور اجرائی نقاشی ، رنگ کاری...
(فوری، سرعتی، روغنی، پلاستیکی، صنعتی، حریری، ترکیبی)
با 16 هزار ترکیب رنگ - تحولی شگرف و همتی برتر و حرفه ای و روانشناسی رنگ پردازی و رنگ آمیزی...
پتینه کاری با 16 راهکار جهانی: (طرح سنگ، طرح آجر نما، طرح آنتیک، طرح چوب، طرح چرم، طرح گل گلایدر و لاله، طرح ترکی، طرح برجسته و کوبیسم و غیر... لندنی کاری و تکنیکهای پتینه اجسام... ستون ، ساعت ، شمعدان ، آباژور و خمیر چوب و خمیر پاستل و کلیه سطوح متریالها...)
مواد خشک: ساده ، ترکیبی ، ابریشمی... پوششهای سلوزی برجسته چند منظوره و کاربردی منحصر به فرد فانتزی نمادین و تابلو و دیوار نقش برجسته مدرن نقش آفرینی و زیبایی با هارمونی در دیزاین داخلی بر مبنای فضای مفید با محیطی آرام و دلنشین در کیفیت
 کلیه امور اجرائی تکنیکها و تزئینات در سطح کاملا برتر حرفه ای با متد روز (دکوراتور و دکوراتیو و زیباترین طرحهای دکوراسیون داخلی) اماکن: مسکونی ، تجاری ، اداری ، صنعتی ، سالنها ، مهد... کاغذدیواری، دیوارکوب، کنافکاری، کفپوش، پارکت، لمینت، موکت، پرده، لمسه(چرم) (تعمیرات و تعقیرات و ارائه کلیه امور رفاهی و خدمات) با استفاده از بهترین متریالهای استاندارد روز داخل و جهان در اجرای تکنیکها با متد روز فراتر از حسن سلیقه و دلخواه شما در ارتقای کیفیت. تماس 24 ساعته ، تمام نقاط ، مشاوره و بر آورد ارزش متد اجرایی در اسرع وقت ، با نازلترین قیمت (توافقی) در امور اجرایی و زیباسازی با شوء عظیم تزئینات پیشگام. تخصص قدرت ما و اعتماد شما پشتوانه اقتدار شوء عظیم پیشگام. (مشارکت در ساخت و ساز از پی تا کلید (صفر تا صد) و ساخت و ساز (تجمیع) با شرایط بسیار مناسب اجرائی با محیطی آرام و دلنشین با زیباترین طرحهای معماری داخلی با استفاده از متریالهای استاندارد روز داخل و جهان (طراحی و طرح نقشه معماری، محاسب، طراحی محوطه، طراحی نما، طراحی دفاع کمیته نما، طراحی رفکاردون...) با 25 سال تخصص و تجربه (فوق لیسانس مهندسی معماری و طراحی دکوراسیون داخلی) مدیریت: مهندس مصطفی مسیبی موسوی.

 

 

 

ارسال نظر

  • از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا معذوریم.
  • آدرس ایمیل شما نزد سایت محفوظ است و منتشر نخواهد شد.
Captcha