گروه اتوماسیون کویر، ساخت انواع دستگاه آلات صنعتی در اصفهان، دستگاه تولید زانویی کوتاه و متوسط و عصایی لوله برق در اصفهان

      🔱گروه اتوماسیون کویر🔱

ساخت دستگاه آلات صنعتی✔
 

دستگاه تولید زانویی لوله برق :

زانویی کوتاه، زانویی متوسط، زانویی عصایی

ادرس: کاشان، بلوار قطب راوندی

شماره تماس ها:
091399
96595 📲

09336473775 📲 

09100847976 📲 whatsapp

پیج اینستا:
kavir_automation_group

درباره ما:

گروه اتوماسیون کویر شامل مجموعه ای مجرب و با دانش فنی بالا در زمینه های راه اندازی و عیب یابی اتوماسیون خطوط تولید، ساخت صفر تا صد دستگاه های صنعتی، پروژه های برنامه نویسی plc ، طراحی مکانیکی، اورهال دستگاه های دسته دوم، مشاوره و آموزش صنعتی با افتخار در خدمت تمام مهندسین و صنعتگران می باشد.

🔹🔷 دستگاه تولید زانویی لوله برق🔷🔹

🔷 یکی از چالشهای لوله کشی برق ساختمان با لوله pvc این است که چگونه بتوانیم لوله رو بصورت ۹۰ درجه خم بزنیم و کار هم سریع تر پیش برود. که یکی از راه حل ها استفاده از زانویی لوله برق pvc هست.
منتهی فرم دادن به لوله pvc بصورت دستی همیشه مشکلات خودش رو داشته و از طرفی تقاضای بسیار زیاد برق کش های ساختمان، تامین کنندگان را در عرضه با مشکل جدی روبرو کرده است.

🔶 و اما اکنون با استفاده از این دستگاه ساخته شده توسط گروه ما و کاملا ایرانی، میتوانید لوله های پی وی سی برش خورده به دستگاه بدهید و به راحتی زانویی لوله برق (عصایی شکل) تحویل بگیرید.
.
🔷 فرایند کار این دستگاه به این صورت است که لوله های پی وی سی ابتدا پیش گرم شده و سپس داخل قالب دستگاه قرار میکرد و با فشردن شاسی های فرمان، کار انجام شده و میتوانید زانویی تولید شده را بردارید.

🔸این دستگاه بصورت نیمه اتوماتیک بوده و نیاز به یک اپراتور دارد.
.
🔹سرعت تولید این دستگاه به دلیل نیمه اتوماتیک بودن به خود اپراتور هم بستگی دارد منتهی قابلیت تولیدحداقل ۱۰۰۰ عدد زانویی در روز را دارد.
.
🟫🟫🟫 نکته: این دستگاه اولین ورژن ساخته شده می باشد و در ورژن های بعدی بسته به نیاز مشتری اتوماتیک تر، تعداد ردیف قالب های بیشتر و در نتیجه دارای تولید بالاتری خواهد بود.🟥🟥🟥
.
📞 برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش ساخت این دستگاه میتونید با شماره های زیر تماس بگیرید:
09139996595📲
09336473775📲

ارسال نظر

  • از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا معذوریم.
  • آدرس ایمیل شما نزد سایت محفوظ است و منتشر نخواهد شد.
Captcha