اقامتگاه بومگردی دارکوب، اقامتگاه جنگلی در رودبار، اقامتگاه بومگردی در رودبار، بهترین اقامتگاه بومگردی در رودبار

** اقامتگاه بومگردی دارکوب**
اقامتگاه دار
 اقامتگاه بومگردی دارکوب  دارای ۶ اتاق کامل و مجهز در دو طبقه با ایوانی مشترک در میان طبیعت کاملا سبز و جنگلی و  دلنشین روستای شیرکوه واقع شده است .
اتاق های بالا به نام های *چکاوک_سهره_چلچله* در طبقه بالا و اتاق های *تیهو_دارکوب_فاخته* در طبقه پایین واقع شده است.
بومگردی دارکوب در فاصله 275 کیلومتری تهران و 55 کیلومتری رشت دسترسی بسیار راحتی را برای طبیعت دوستان فراهم کرده و تنها 6 کیلومتر از اتوبان قزوین _ رشت فاصله دارد.
اتاقهای ۱۸ متری اقامتگاه  شامل چهار سرویس خواب سنتی، یخچال، تلویزیون ،پنکه و سرویس بهداشتی فرنگی - ایرانی مشترک با حمام و میز نهار خوری ۴ نفر در ایوان  می باشد، همچنین سرویس ایرانی موجود در حیاط که به صورت عمومی می باشد.
دارکوب با زیربنای ۲۶۸ متر در محیط ۱۲۰۰ متری اقامتگاه با دیوار بلند محصور شده است، در ضمن گفتنی است آشپزخانه اقامتگاه در اختیار میزبان می باشد و به همین دلیل سرو غذای محلی باقالی قاتوق.میرزاقاسمی.فسنجان و قورمه و زرشک پلو و کباب چنجه و جوجه و ماهی و... با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه ممکن است.
البته برای رفاه میهمانان عزیز امکان آشپزی هم در فضای سبز و جنگلی اقامتگاه  با قرار گرفتن اجاق گاز ۵ شعله و کباب پز و چایی زغالی فراهم شده است.
قابل ذکر است میزبان در طبقه پایین همین ساختمان و در اتاق دارکوب سکونت دارد.
میهمانان گرامی می توانند با حدود ۵ دقیقه پیاده روی به نانوایی و سوپرمارکت و قصابی دسترسی داشته و اقلام مصرفی خود را تهیه کنند، به علاوه کیفیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه عالی و پوشش اینترنت ۴G و +H  می باشد.
ضمنا حدود ۶۰ متر مسیر منتهی به اقامتگاه کوچه خاکی و بتن ریزی شده  و قابل تردد برای انواع خودرو است.
جاذبه های گردشگری اطراف اقامتگاه شامل: سرچشمه سفید آب.دریاچه عروس حليمه جان.روستای توریستی استخرگاه و سی دشت ،غار رشی، ییلاقات زیبای سلانسر و بره سر و ....قرار دارد که هر ببیننده ای را مجذوب خودش میکند.
تماشای منظره زیبای رقص توربین های بادی بزرگ سفید یکی از جذاب ترین مناظر مناطق شمال کشور است که در رودبار قابل مشاهده می باشد.

ارسال نظر

  • از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا معذوریم.
  • آدرس ایمیل شما نزد سایت محفوظ است و منتشر نخواهد شد.
Captcha