خاویار محمدیان ، فروش و صادرات خاویار در اهواز ، فروش ماهیان خاویاری در خوزستان، صادرات و واردات خاویار بلوگا در ایران، فروش و صادرات انواع خاویار سرتاسر ایران، فروش خاویار در ایران

🔱 خاویار محمدیان 🔱

 

✅️ معرفی قوانین صادرات و واردات خاویار به نقاط مختلف جهان

قوانین تجارت خاویار، بسته به کشوری که صادرات به آن انجام می‌شود، ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. اما از بعضی قوانین مثل گرفتن مجوز صادرات از سازمان شیلات، محدودیت ارسال خاویار تا 5 کیلوگرم و تضمین کیفیت و اصیل بودن، تقریبا برای همه ثابت است.

✅️ صادرات خاویار به دلیل ارزش و اهمیت آن، مطمئنا به دقت و توجه بیشتری هم نیاز خواهد داشت. ارزش بالای غذایی خاویار و قرار گرفتن ماهی های خاویاری در بین گونه های در حال انقراض باعث شده که افراد برای تولید و صادرات آن به مجوزهای داخلی و خارجی متعددی نیاز داشته باشند.

✅️ خاویار صادراتی ایران یکی از محبوب ترین و باکیفیت ترین خاویارهای موجود در جهان است و طرفداران بسیاری دارد. خاویار یکی از محصولات مهم صادراتی ایران است و صادرات خاویار همه ساله یکی از پررونق ترین تجارت ها در میان بازرگانان ایرانی است. انواع مختلفی از خاویار در میان مردم نقاط مختلف جهان مصرف می شود و در سالهای اخیر، به جهت جلوگیری از انقراض خاویار وحشی، پرورش خاویار رونق بیشتری پیدا کرده است.

✅️ انواع خاویار های صادراتی ایران

✅️ مهم ترین خاویار های صادراتی ایران شامل 4 نوع زیر است:

 

✔️ خاویار بلوگا (Beluga)

✔️ خاویار آسترا (Ossetra)

✔️ خاویار سوروگا (Sevruga)

✔️ خاویار بری (Baerii)

✅️ در میان این نوع خاویار ها، خاویار بلوگا گران ترین و خاویار بری ارزان ترین نوع خاویار به شمار می روند.

✅️ خاویار تخم ماهیان خاویاری و از گران‌ترین خوراکی‌های جهان است. دریای خزر به عنوان بزرگ‌ترین منبع ماهیان خاویاری در جهان، بیش از ۹۰ درصد خاویار جهان را تأمین می‌کند.

💥خواص و فواید خاویار💥

✅️ خاویار یک ماده غذایی پر انرژی است. به‌طور عمده پروتئین موجود در خاویار متشکل از اسیدهای آمینه آرژینین، ایزولوسین، لیزین و متیونین است. چربی موجود در خاویار نیز به دو دسته عمده تقسیم می‌شود که عبارت‌اند از «۲۵ درصد کلسترول» و «۷۵ درصد لسیتین»

✅️ مصرف خاویار از ابتلا به بیماری افسردگی و بیماری‌های قلبی-عروقی پیشگیری می‌کند، چرا که در خاویار غلظت اسیدهای چرب از نوع امگا ۳ بسیار بالاست. خاویار همچنین غنی از ترکیبی به نام "Ctacosand" است که نوعی الکل چرب با زنجیره بلند است و در بدن به اسیدهای چرب تبدیل می‌شود. این اسیدهای چرب به دست آمده در سنتز میلین (پوشش سلول عصبی) نقش به‌سزایی ایفا می‌کند. به همین دلیل مصرف خاویار در سلامت سلول‌های عصبی بسیار مؤثر است.

✅️ استفاده از خاویار خصوصاً خاویار ارگانیک که عاری از سموم، مواد شیمیایی و آفت‌کش‌ها باشد، در زنان باردار باعث افزایش رشد مغز، چشم و هوش جنین می‌شود

✅️ ضمن اینکه در ورزشکاران موجب افزایش عضلات و بهبود گردش خون در بدن می‌شود. خاویار به بیماران تحت شیمی‌درمانی توصیه می‌شود چراکه موجب افزایش قوای جسمی می‌شود

✅️ نحوه مصرف خاویار را بیشتر صبح‌ها و ابتدای وعده غذایی میل می‌کنند

✅️ یکی از معمولی‌ترین روش‌های مصرف خاویار، مقداری خاویار را روی نان تست که روی آن با کره پوشانده شده باشد، قرار داده و مصرف می‌شود. هنگامی که بسته خاویار باز شود، حتماً قبل از ۵ روز باید مصرف شود و بعد از آن طعم خاویار تغییر می‌کند. بعضی‌ها معتقد هستند، مصرف خاویار با قاشق استیل (فلزی) و در ظرف فلزی، باعث تغییر طعم و پایین آمدن کیفیت آن می‌شود. بر این اساس، خاویار معمولاً با قاشق‌های سرامیکی و صدفی مصرف می‌شود.

✅️ همراه با مصرف خاویار از سبزی‌جات معطر، شیرینی و نان استفاده می‌شود. برای مصرف خاویار نباید عجله نمود و باید ذره ذره میل شود.

 

09166018491 📲

09352861751 📲

 

👨‍💼 مدیریت : آقای روح الله محمدیان 

ارسال نظر

  • از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا معذوریم.
  • آدرس ایمیل شما نزد سایت محفوظ است و منتشر نخواهد شد.
Captcha