تعمیرات مبلمان پرهام تبریز09147563629،تعویض پارچه ورنگکاری مبل درتبریز،رویه کوبی مبل در تبریز،بهترین تعمیرمبل درتبریز،تعمیر مبلمان سلطنتی و راحتی درتبریز،تعمیرمبل باکیفیت تضمینی درتبریز،کاورمبل تبریز

                            🛋 مبلمان پرهام🛋

             moble_parham_tabriz@ 

  *تعمیرات مبل پرهام تبریز

♦️ با توجه به موقعیت مکانی خیابان آزادی(کمربندی) در تبریزتعمیرات مبل را با استقبال زیادی رو به رو کرده است که در زمینه نوسازی و رفع ایراد محصولات چوبی فعالیت می کنند،مبل پرهام تبریز آماده ارائه خدمات تعمیرانواع مبلمان برای کلیه محل های ولیعصر ، رشدیه ، آبرسان ،باغمیشه ، فردوس ، ائل گلی ، ویلاشهر ، گلکار ، ارتش ، منظریه و تمامی مناطق تبریز وشهرستان های اطراف میباشد.

 

✴️✴️ باتوجه به نظرات و میزان رضایت مشتریان عزیز درتبریز تعمیرات مبل پرهام  علاوه بر دانش،تجربه و تخصص لازم،از تعهد اخلاقی بالایی نیز برخوردار می باشند و یکی از معروفترین کارگاه خدمات مبلمان ،رویه کوبی ، تعمیر و دوخت کاور انواع مبلمان استیل،سلطنتی،راحتی، وکلاسیک {ایرانی وخارجی} درتبریز هستند . حتما کارگاه های متعددی که در این زمینه فعالیت دارند را دیده اید اما با توجه به تغییر ساختار و همچنین افزایش بالای قیمت مصنوعات چوبی توصیه می کنیم این کار را به متخصصین باتجربه و استادکاران ماهر بسپارید. برای دسترسی به نمونه کارها ،نظرات و رضایتمندی کاربران عزیز  تعمیرات مبل پرهام تبریز را در گوگل سرچ کنید.

چگونه می توانیم خدمات تعمیر مبل در تبریز دریافت نماییم؟

🔶 برای دریافت خدمات ازمبل پرهام تبریز به دو روش می توانید دست به کار شوید و مبلمان خود را از کهنگی و خرابی نجات دهید.

 

✔️ اولین روش که این روزها با استقبال زیادی از آن رو به رو هستیم، به صورت کاملا مجازی و استفاده از بستر شبکه های اجتماعی می باشد که دیگر نیازی نیست مسافت های طولانی را طی کنید.

با استفاده از این روش که به صورت بیست و چهار ساعته و در هفت روز هفته در دسترس می باشد شما با ما تماس می گیرید و نیاز های خود را مطرح می نمایید. ما بعد از توضیحاتی که ارائه کردید از شما درخواست عکسی از زوایای مختلف می کند.

 

✔️ روش دومی که به روش سنتی نیز مشهور می باشد، شما به صورت حضوری به کارگاه مراجعه می فرمایید و نیاز های خود را به اطلاع استاد کار می رسانید و بعد از صحبت در مورد متریال و مواد مورد استفاده در نوسازی مبلمان کار را آغاز خواهند کرد.

 

♦️ لازم به ذکر است عرض کنیم که در هر روشی که مورد تایید شما باشد و آن را انتخاب نمایید تمامی مراحل بهسازی و نوسازی مبلمان شما توسط کادری مجرب و حرفه ای انجام می شود.

 

  هزینه خدمات تعمیر و نوسازی مبلمان در پرهام تبریز چقدر می شود؟

بعد از مشاهده عکس ها و بررسی دقیق آنها و میزان زمانی که برای رفع ایرادات باید گذاشته شود بررسی می شود. زیرا در هزینه هایی که بابت دستمزد استادکاران و کارگران پرداخت می شود تاثیر گذار است.

البته سوالاتی نیز از شما بابت اینکه از چه متریالی استفاده شود پرسیده می شود. با توجه به مواد اولیه بسیاری که در بازار موجود است می توان 2 قیمت به شما داد.

✔️ قیمت اول :  برای استفاده از متریال درجه یک که از بهترین و مرغوبترین کیفیت موجود در بازار می باشند، می باشد. که همیشه توصیه ما استفاده از متریال درجه یک است.

 ❌قیمت دوم : اما در بعضی از مواقع مشتریانی هستند که قیمت پایین تر را انتخاب کرده و ما را به مجبور به استفاده از کالای درجه دو می نمایند.

شاید شما در ابتدا از هزینه کمی که کرده اید خرسند باشید اما، در تمامی موارد پیشنهاد ما استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا است که شما را از هزینه های بعدی و چالش های بسیاری نجات خواهد داد.

 

 *تعویض پارچه و رنگ مبلمان در پرهام تبریز

✅ تاثیر تعویض پارچه و رنگ مبل درتبریز بسیار مهم است و به سادگی نمی توان از آن چشم پوشی کرد. این روزها خدمات تعویض پارچه ورنگ مبل بسیار مورد توجه قرار گرفته است، به طوری که با هزینه کم می توانید محصولات فرسوده خود را به بهترین و زیباترین شکل ممکن تغییر دهید.

✅ شاید شما نیز از آن دسته از افرادی باشید که دلبسته کالایی شده و نمی توانند جایگزینی برای آن پیدا کنید، اما از طرفی از استفاده محصول زهوار در رفته و کهنه نیز خجالت زده باشید. این پایان راه نیست و به راحتی می توانید با تعویض پارچه و رنگ مبل خود هم مبلمان مورد علاقه خود را حفظ کنید، هم زیبایی قبلی را به آن بازگردانید.

 

📱شماره تماس: 09147563629

👤 مدیریت: مسعود عالی مقام

🌍 آدرس: تبریز،خیابان آزادی،بالاترازچهارراه طالقانی به طرف ارتش،جنب درمانگاه فجر

📱اینستاگرامmoble_parham_tabriz@

  • رحیمی

    08 دی 1402

    بسیار سپاسگزارم از مدیریت مبل پرهام ماازشون خیلی راضی هستیم هم برخورد محترمانه هم کارشون تمیز وخوبه،ممنونم

    ارسال پاسخ

    Captcha
  • صبوری

    10 دی 1402

    کیفیت وتمیزی کار خوبه سپاسگزارم

    ارسال پاسخ

    Captcha
  • مینایی

    10 دی 1402

    استاد کاربلد هستن، کار خوب و بدون عیب ونقص بهمون تحویل دادن

    ارسال پاسخ

    Captcha
  • فروغی

    12 دی 1402

    سپاس فراوان از آقای عالی مقام به تمام تعهدات خود عمل کردند هم به موقع مبلهامونوتحویل دادند وهم تمیز و باکیفیت خوب

    ارسال پاسخ

    Captcha
  • اسدیان

    06 بهمن 1402

    سلام وعرض ادب بسیارممنونم ازآقای عالیمقام که مبلهای مارو خیلی دقیق وتمیز کارکردند خیلی زحمت کشیدند دستشون دردنکنه آدم محترم و درکارشون خیلی ماهرهستند. سپاسگزارم

    ارسال پاسخ

    Captcha
  • موسی نژاد

    22 فروردین 1403

    سلام ممنون از آقای عالی مقام که مبلهای ماروباکیفیت خوب وباسلیقه عالی کارکردندهم ازنظر رنگ چوب و هم رویه کوبی راضی هستیم، تشکر

    ارسال پاسخ

    Captcha

ارسال نظر

  • از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا معذوریم.
  • آدرس ایمیل شما نزد سایت محفوظ است و منتشر نخواهد شد.
Captcha