تولیدی پارس ارس در کرج، فروش انواع لامپ استوانه ای در کرج، تولید و پخش لامپ استوانه ای در کرج، خرید لامپ استوانه ای 09304697281 در کرج، تولید کننده لامپ استوانه ای در ایران

تولیدی پارس ارس 

 

💯 قیمت دست اوله بدونه واسطه خرید کنید 💯

💥 لامپهای کم مصرف استوانه ای 

✔️20w

♦️30w

✔️40w

♦️50w

✔️60w

♦️70w

✔️80w

♦️100w

💥 ارسال به سراسر کشور با یکسال گارانتی حک شده روی بدنه

✅️ لامپ LED استوانه‌ای

🟡 امروزه لامپ‌های متنوع با شکل و کاربردهای مختلف در بازار به فروش می‌رسد. یکی از انواع لامپ‌های مدرن لامپ‌های استوانه‌ای است. این لامپ‌ها از نوع حبابی هستند و به شکل استوانه طراحی شده‌اند.

🟢 لامپ‌های استوانه‌ای در رنگ‌بندی‌های سرد و گرم تولید می‌شوند. این نوع لامپ‌ها برای محیط‌های کاری و منزل مناسب هستند و نوردهی باکیفیت و گسترده‌ای دارند.

🔴 لامپ‌ ال ای دی استوانه ‌ای جایگزین مناسبی برای لامپ‌های رشته‌ای، کم‌مصرف و گازی است. این لامپ‌‌ها بادوام و مقرون به‌صرفه بوده و به محیط زیست آسیب نمی‌رسانند. در این مطلب لامپ‌ استوانه ‌ای و انواع آنها را بررسی می‌کنیم. 

 

💥 طول عمر لامپ استوانه‌ای

✔️ یک لامپ استوانه‌ای ال ای دی حدود 50000 ساعت و حتی بیشتر قابل استفاده است. به طور معمول می‌توان گفت یک لامپ استوانه‌ای بین 6 تا 12 سال عمر می‌کند.

🟢 کاربردها

♦️از لامپ‌های استوانه‌ای در محیط‌های خشک، معتدل و سرد استفاده می‌شود. این لامپ‌ها برای منازل مسکونی، محیط‌های کاری مثل فروشگاه، کارگاه، رستوران و هتل مناسبند.

💥 فروش انواع لامپ ال ای دی استوانه‌ای آفتابی و مهتابی

 

🟣 مزایای استفاده از لامپ استوانه‌ای و مهم‌ترین نقاط مثبت لامپ‌های استوانه‌ای این موارد است:

✅️ صرفه‌جویی در هزینه و انرژی

♦️ متناسب با محیط زیست

✅️ بازدهی خوب در دماهای متفاوت

♦️ لامپ‌های استوانه‌ای در دماهای پایین هم کارایی خود را حفظ می‌کنند. به همین دلیل این نوع لامپ‌ها برای روشنایی فضاهای باز در فصل زمستان و یا ویترین‌های یخچالی مناسب هستند.

✅️ عدم انتشار گرما و UVلامپ‌های استوانه‌ای گرمای کمی منتشر می‌کنند. نور آنها در طیف مرئی است و اشعه uv نیز ندارد.

♦️ روشن شدن سریع لامپ LED استوانه ای برخلاف لامپ‌های دیگر هنگام روشن شدن سوسو نمی‌زند و از همان لحظه اول در حداکثر قدرت روشنایی خود است.

✔️ کیفیت لامپ

✅️ لامپ‌های استوانه‌ای مختلف با کیفیت‌های گوناگون توسط کمپانی‌ها تولید می‌شود. اگر کیفیت طراحی و مواد اولیه لامپ بیشتر باشد قیمت آن هم گران‌تر است.

🇮🇷 تأییدیه و استانداردها

♦️ لامپ‌های دارای تأییدیه در آزمون‌های ایمنی و عملکردی سنجیده و نشانه‌گذاری می‌شوند. این اعتبارات روی قیمت لامپ‌ تأثیرگذار است. توصیه می‌شود از خرید لامپ‌های قلابی و فاقد استاندارد پرهیز کنید.

✅️ برای خرید راحت و سریع لامپ استوانه‌ای می‌توانید با شماره های زیر تماس بگیرید

 

09304697281 📲

09147560487 📲

09145655209 ☎️

09907446774 ☎️

 

🌏 آدرس: کرج - جاده ملارد، خیابان اهری ، نبش نسترن46

 

👨‍💼 مدیریت : آقای احد حیدری

ارسال نظر

  • از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا معذوریم.
  • آدرس ایمیل شما نزد سایت محفوظ است و منتشر نخواهد شد.
Captcha