مجموعه تولیدی مازندپلاست در آمل، تولید کننده انواع مواد گرانول بادی و تزریقی در مازندران، خریدوفروش مواد پلاستیکی آسیایی بادی و تزریقی در آمل، بهترین کارخانه تولید گرانول 09111213586 در مازندران

          🛡مجموعه تولیدی مازندپلاست🛡

                        mazandpelastt@    

 

🔰کارخانه تولید گرانول در مازندران و تولید مواد گرانول IDPE ، HDPE ، بازیافت نایلون و مواد تفکیک نایلون بازیافتی , تولید کننده انواع پلیمر بادی، تزریقی، پ پ، هاش ، تهیه مواد اولیه پلاستیک که مورد نیاز برای ساخت بسیاری از محصولات مصرفی میباشد، با قیمتی کاملا ارزان تر و مناسب تر امکان پذیر شود.

⭕مزایای استفاده از گرانول‌ها

✴اندازه و شکل منظم

✳انباردهی و حمل و نقل آسان

✴افزایش کارایی

✳کنترل بهتر کیفیت

✴استفاده اقتصادی

✳انعطاف پذیری

✴کاهش ضایعات

💥گریدهای تزریقی، کاربرد گسترده‌ای در صنعت دارند و برای تولید محصولات پلاستیکی متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. گرانول پلی اتیلن تزریقی، گرانول پلی پروپیلن تزریقی، پلی استایرن، آکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS) و Nylon، مهم‌ترین موادی هستند که با استفاده از روش تزریق پلاستیک، به محصولات متنوع پلاستیکی تبدیل می‌شوند.

⚪گرانول پلی اتیلن تزریقی

🟣گرانول پلی اتیلن سنگین و سبک

🟢گرانول پلی پروپیلن 

🔵پلی کربنات (PC)

🟡پلی استایرن (PS)

💢علاوه بر موارد ذکرشده، انواع دیگری از گرانول‌های تزریقی نیز وجود دارند که در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله این مواد، می‌توان به:

↩ABS

↩Nylon (PA 6, 66, 11)

↩ Derlin (POM)

↩PEI (UItem) 

↩ PEEK

 اشاره کرد.

🎗گرانول بادی یکی از انواع گرانول پلی اتیلن یا به اختصار PE می باشد که به گروه پلی اتیلن سنگین بادی مربوط می شود. این نوع گرانول دارای موادپلاستیک بادی شفاف و غیرقطبی است و مقاومت شیمیایی بالایی دارد. پلی اتیلن سنگین بادی یا HDPE بهترین نوع پلاستیک در دنیا و همچنین مورد استفاده ترین ماده پلاستیکی می باشد.

⚠️مازندپلاست تولید کننده انواع مواد گرانول بادی و تزریقی است و به خرید و فروش مواد پلاستیکی آسیابی بادی و تزریقی میپردازد و آماده همکاری با مصرف کننده ها و تولید کنندگان عزیز است

💯برای خرید مواد گرانول درجه یک و باکیفیت با مازندپلاست تماس بگیرید📞

 

09111213586 📲

09351213586 📲

01143252713 ☎️

01143254112 ☎️

 

🌏آدرس مازندران:

1️⃣کارگاه: کیلومتر 2 جاده بابل، جنب شرکت گروه صنایع فولاد صبح پارسیان

2️⃣انبار و دفتر: کیلومتر 4 جاده بابل، بعد روستای سالار، محله جنب شرکت دورکا

 

👨‍💼با مدیریت: مجید محمدپور

ارسال نظر

  • از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا معذوریم.
  • آدرس ایمیل شما نزد سایت محفوظ است و منتشر نخواهد شد.
Captcha