شرکت فولاد گستر هدایت، تولید انواع جاقفلی و کشویی آهنی در بابل، فروش لولا دوپارچه و سه پارچه در مازندران، تولید و نصب جاقفلی کرکره برقی در مازندران، تولید و فروش واشرآلات شمال کشور

🛡 شرکت فولاد گستر هدایت 🛡

 

💥قفل های کشویی یکی از ساده‌ترین و متداول‌ترین یراق‌آلاتی هستند که در ساخت انواع کشوها مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته در صورتی‌که از نوع استاندارد و باکیفیت انتخاب نشوند به طبع به‌مرور زمان شما را دچار مشکل می‌کنند. در نتیجه اگر قصد خرید یک مدل استاندارد آن را دارید، می‌توانید محصولی که در تصویر مشاهده می‌فرمایید را خریداری کنید که قابل‌ استفاده روی انواع درب‌های آلومینیومی، چوبی و آهنی است. جنس بدنه، مقاومت و همین‌طور کیفیت ظاهری از جمله مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب این قفل است.

🔰لولا دو پارچه و سه پارچه یکی از بهترین انواع لولا می‌باشد و مخصوص درب‌های ورودی است که دائما باز و بسته می‌شوند؛ چراکه با استفاده از این لولا در درب‌های ورودی شاهد باز و بسته شدن درب به صورت کاملا نرم و بی‌صدا خواهید بود؛ درضمن این لولا از استحکام بالایی برخوردار است و موجب راحتی باز و بسته شدن درب توسط کودکان می‌شود و از همه مهم‌تر اینکه موجب افزایش طول عمر درب می‌شود.

🗝انواع جاقفلی کرکره برقی
↩جاقفلی برقی در دو نوع تولید می‌شود:
🟡• جاقفلی دو سیم
🟢•  جاقفلی چهار سیم 
1️⃣ در نوع دو سیم، هر دو سیم این جاقفلی به سیم نول وصل شده

و

2️⃣در مدل چهار سیم، دوتا از این سیم‌ها به دزدگیر متصل می‌شود. کرکره برقی‌هایی که دارای سیستم دزدگیر هستند باید از جاقفلی برقی چهار سیم استفاده کنند. جاقفلی برقی ضد سرقت بوده و بسیار با کیفیت و مقاوم است.

 

09113141105 📲

011-44420537 ☎️

011-44420538 ☎️

 

🌏 آدرس: بابل - کیلومتر 10 جاده جدید بابل به آمل، لاله آباد، روستای گرمیج، شهرک صنعتی لاله آباد

 

👨‍💼 مدیریت : روح الله یحیی زاده جلودار

ارسال نظر

  • از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا معذوریم.
  • آدرس ایمیل شما نزد سایت محفوظ است و منتشر نخواهد شد.
Captcha